Matilda Gästbloggar!

Hej :D

Jag heter Matilda Nilsson och ska idag gästblogga för Linnéa då hon är på Chess idag som hon skrivit tidigare! Jag går estet musik årkus 1 (estmus12 heter klassen). Jag sjunger som huvud instrument och har gitarr som bi instrument. Musiken är det som har hållit mig motiverad hela mitt liv i stort sätt. Utan den hade mitt liv varit tråkigt.!

I alla fall så driver jag en egen blogg i vanliga fall som heter www.youaremylovedrug.blogg.se
är rätt dålig på att uppdatera på den men kolla gärna.:)

Jag hoppas hon får en Awesome kväll. Minns när jag var där på West Side Story förra året. Gud vad det var kul! En grym musikal/teater/pjäs. Vet hur mycket Linnéa gillar sådant så hoppas hon får en riktigt rolig kväll. :)

men nu ska jag avrunda detta inlägget tänkte jag kunde slänga in en bild på mig med så ni vet hur jag ser ut ifall jag får gästblogga fler gånger! :)



/ Matilda "den bästa" Nilsson :D <3

puss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0