Mycket att göra.

Hejhej.
Idag har jag en hel del att göra. Jag ska städa kaninburen, plugga spanska, spela piano, öva på sångläxan, göra hemkunskapsläxor, gå ut med ninerna, träna och förhoppningsvis plugga lite repliker också. Så det blir inte en slapp söndag idag inte. Jag vill bara att den ska gå snabbt förbi så att jag ikväll kan kolla på Ponnyakuten och lyssna på Dan and Phil show. Men fram förallt vill jag att det ska bli måndagkväll och tisdag eftermiddag. Imorgon kväll är det improvisation som vanligt och på tisdag ska jag till Mr G med teatergänget och prova korsetter. Jag längtar. Nu ska jag bara dammsuga i vardagsrummet och sen ska jag börja med hemkunskapen. Vi syns senare idag.
 
En bild från maj 2012 på Gisledagarna.
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0