Much to do...

Hejhej allihopa. Idag har jag suttit och gråtit floder framför Titanic. Och jag tror inte att jag är den ända som har gjort det någon gång. Den är hemskt sorglig.

Men men. Jag har en massa annat att göra. Som att öva till spanskaprovet på torsdag, tänka ut något till svenskaläxan och så har jag massor av böcker att läsa. Å andra siadan så är det roliga saker, så jag har inget emot dem. Och allt blir ännu roligare med musik, så det kommer jag också att lyssna på samtidigt.

Jag köpte ett nytt lånekort idag på biblioteket, jag har ingen aning om vart alla andra har tagit vägen. Jag tror nog att jag är den som har köpt flest lånekort av alla i hela Gislaved haha.

Linnéa


Kommentarer
Postat av: ida

linnea, JAG MÅSTE TALA MED DIG. puss

2010-10-27 @ 16:24:26
URL: http://mmmilkshake.blogg.se/
Postat av: ida

OCH DET ÄR SUPER-DUPER-AS-MEGA VIKTIGT

2010-10-27 @ 16:24:49
URL: http://mmmilkshake.blogg.se/
Postat av: ida

du är den ENDA av typ nästan alla i hela världen som förstår vad jag menar med det här, så snälla så fort du ser detta logga in på msn om jag inte är inne låna albins mobil eller något och skriv att jag ska logga in jag BEFALLER dig till att tala med mig det är asmega viktigt punkt punkt punkt och jag behöver verkligen din hjälp förlåt om jag spammar din fina lilla blogg men

1. vi måste träffas och snacka om detta

2. JAG BEHÖVER DIG FORTFARANDE PRECIS SOM JAG SKREV DÄR UPPE, SÅ SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA lyssna ok, jag behöver din hjälp NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111 hejdå älskar dig puss <3

2010-10-27 @ 16:26:47
URL: http://mmmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0