Friday Night, yay.

God kväll allesammans.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit lite missnöjd över att lovet är slut snart. Jag har som jag skrev i ett tidigare inlägg staplat ved på altanen idag. Och jag har ridit. Det vat jättetrevligt, vi hoppade studs, flera hinder nära varandra. När jag var hemma sen så var det popcorn och Doobidoo och sen kvällsmat och Skavlan. Mysigt. Nu sitter jag här vi dator och bloggar och vet inte riktigt vad jag ska göra mer under kvällen. Det blir nog lite charlieissocoollike och lite serier. Ska försöka mig på picmonkey också. Det är så kul att fixa till kort mm. Nåväl, vi synes.
 
Charlieissocoollike, hur jag hittade honom och började gilla hans vloggar. Detta är ett tag sedan.
 
Vad jag lyssnar på just nu:
 
 
 
 
 
 
Kom på att jag inte har visat er bilden på mig med Kent Agent och Mister Bister från bokmässan.
 
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0