Late night.

Hejhej.
Jag har varit sjuk idag med. Gick i skolan till strax efter elva sen orkade jag inte mer. Det betyder ju ingen ridning. Jag har inte riktigt fattat att det är fredag än på grund av det. Det blir inte riktigt fredag utan ridningen. Så istället för att rida vid fem så satte jag mig och kollade på något som pappa kallar "white trash TV" vilket tekniskt sett är skitdåliga realitytvshower. Jag kollade på ett avsnitt av Cheaters, och jag kan bara säga, ingen kommentar. Det var pinsamt dåligt. Men jag var för lat för att byta. Menmen, för att bli friskare (inte) kommer jag inatt se hur länge jag orkar vara uppe. Mitt absoluta rekord är halv fem, men det var i somras och då satt jag uppe varje natt och gick upp vid tolv på morgnarna varje morgon. Idag gick jag upp vid sju, och jag går och lägger mig mellan tio och halv elva varje kväll. Jag tror inte på efter tre. Men vi får se. Jag kommer att blogga innan  jag går och lägger mig. 
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på serier, jag har praktiskt taget inte gjort något annat på hela veckan.
 
Kan ni gissa vilka dessa söta legender är??
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0