50 års-fest

Hejhej.
Ikväll ska hela famijen på 50 års-fest. Det är Stefan som fyller år. Vi ska till en annan familj och ha lite "förfest" kl 6. Det är mer så att alla ska träffas innan så att vi kommer samtidigt, vi ska vara där i en halvtimme. Jag kommer troligtvis inte vara där hela kvällen. Är inte så pigg. Men i alla fall tills efter efterrätten, Sussanne gör så mumsiga efterrätter. Jag ska alldeles strax ta och stryka min klänning/tunika och sedan ska jag göra mig iordning. 
 
Förresten. Sent igårkväll var det tre (eller två, men det såg ut som tre så jag tror att det var det) polisbilar som körde runt på vägen bakom vårat hus. De körde långsamt och med blåljus på och jag undrar vem/vad det var de letade efter, eller om det bara var någon rutingrej. Men om jag ska vara ärlig tror jag inte det med tanke på att de hade blåljusen på. Nu ska jag ta och sätta på Beatles på hög volym och ställa mig och stryka. 
 
 
Till 
 
 
är helt okej.
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0