Hopp in i duschen.

Hejhej.
Tja, rubriken beskriver ganska bra vad det är jag ska göra nu, det vill säga hoppa in i dsuschen och sedan gå och lägga mig. Är aptrött, men jag har inte orkat gå och lägga mig. Sitter i världens skönaste position i soffan och har kollat på Doctor Who. ÄNTLIGEN!!! Jag har haft sådan abstinens, hatar att inte kunna kolla på DW på aslänge på grund av att sidan jag kollade på det lade ner. Men nu har jag hela säsong ett på datorn och jag kan kolla på det när jag vill, även utan internet. Yay. Snart, typ imorgon, kommer jag ha hela säsong två också, strax efter det säsong tre och så vidare. Allvarligt talat så finns det inget bättre än Doctor Who när det kommer till TV-serieväg. Men nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Godnatt.
 
Browsing position, halvligger i soffan med fötterna på soffbordet. Jag kommer att få ryggproblem när jag flyttar hemifron haha.
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0