In school.

Hejhej.
Jag har en hat/älsk-relation till onsdagar, jag har sovmorgon till kvart i tio, sen har jag svenska i typ en och en halv timme och sen har jag tre timmars håltimma, efter det har jag en och en halv tmmes teater och jag slutar halv fyra. Hade man tagit bort sovmorgonen och håltimmarna har jag kunnat sluta innan lunch. Men det är helt okej ändå, jag har ju sovmorgon och teater är mina favoritlektioner i veckan, har två, så dagen är helt okej ändå. Idag är jag lite To tired to funktion, så det var ganska gött att sova till kvart i nio och att kunna sitta på en bänk i estetlängan och kolla på film.
 
Så här ser jag ut just nu:
Har satt upp håret i en slarvig tofs, det är därför det set så skumt ut.
 
Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0