Ridning ikväll.

Hejhej.
Jag kom precis hem från skolan. Slutade tio över två men efter sista lektionen så satt jag i Oasen, cafeterian, och gjorde klart alla läxor (en i svenska med en text och lite frågor) och sedan följde jag Tina till bussen och sen cyklade jag hem.Nu ska jag skriva lite och börja bygga värld och så till min lilla berättelse som jag håller på med. 
Ikväll blir det ridning igen, inte på Samantha utan på ridskolan. Men det ska bli kul ändå. Hoppas dock att jag kan få byta häst idag, för det kändes ovant att rida en ponny och han var dessutom ovanligt social och vägrade arbeta. Men men. Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande. 
 
Browsing postition.
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0