RUCBARM

Run You Clever Boy And Remember Me.
Jag har målat naglarna inför skolan imorgon och inspererades av Doctor Who och Claras speciella replik, den som är förkortad i rubriken. Men i och med att jag bara har fem fingrar på vardera hand så blev det DR WHO på ena och RUCB! på andra. Misslyckade bokstäver men jag är faktiskt nöjd ändå.
Skola imorgon då. Jag ska börja gymnasiet, HJÄLP. Jag ska gå musik och delar klass med alla musikarna och alla bildarna, jag känner båda mina lotsar sedan innan och gillar båda jättemycket. Jag är dock mer nervös inför min nya klass, jag har problem med nya människor. Antingen kommer det att gå åt skogen eller (troligtvis och förhoppningsvis) superbra. Jag tror på superbra, och jag ser inget som kan gå fel.
 
Bild från Kroatien.
 
Linnéa

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg! Allt bra? :)

2013-08-18 @ 22:30:10
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0