Books.

Hellu. 
 
Sitter i sängen/soffan i mitt rum och kollar runt lite på booktube och lite olika bokbloggar för att få lite insperation och läslust. Är cirka 130 sidor in i Beautiful Creatures och tänker fortsätta läsa när jag har lagt ifrån mig datorn, den är lite för distraherande just nu och jag är svag!!. Men snart ska jag trippa ut på balkongen med ett glas Cola i ena handen och Beautiful Creatures i den andra. 
Idag har familjen varit i Pula och kollat på amfiteatern och sprungit runt på gamla stan, där jag förövrigt gjorde ett fynd. Kommer att visa upp det här på bloggen när jag kommer hem. 
 
Jag förra sommaren.
 
Jag kan inte ladda upp bilder på mammas dator så det får bli när jag kommer hem. Inom två månader har jag en egen dator, då kan ni räkna med uppdatering iih.
 
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0