Pizza på Korta!!!!

Hejhej.
Ikväll blir det lyx, i alla fall för mig. Pizza! Har inte ätit pizza på evigheter, och ikväll blir det äntligen pizza, i Kroatien, på en terass och med havet till utsikt. Just nu sitter jag någorlunda nyduschad och lyssnar på Tareq Taylors sommarprat framför ACn. Ett ganska trevligt sätt att avsluta resan här i Kroatien. Imorgon bär det av hemmåt och i tre dagar kommer jag att sitta i bil. Inte lika kul kanske, men jag kommer förhoppningsvis sova en hel del, och om jag inte sover så har jag nio timmars Sherlock med mig plus en bok. Bara en ynka liten oläst bok kvar, och en hel del timmar att slå ihäl. Nåväl, som sagt, hoppas att jag kan sova större delen av tiden.
 
Den enda olästa boken i min boklåda.
 
Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0